vineri, 21 august 2009

Nikii...just screw it


Cred ca cu totii am observat inflatia tenisilor,adidasilor,tricourilor,pantalonilor,sepcilor,chilotilor fie ele Nikii,Spuma sau mai stiu eu ce.Ele sunt supranumite "de firma",cand spui "de firma" te face sa te gandesti la o calitate oarecare,dar multe obiecte sunt contrafacute.Daca nu esti vazut in societatea de astazi cu o pasarica pe tenis sau o piramida pe pantaloni esti considerat imediat ca fiind un belit sarac.
Cum am spus mai devreme exista o oarecare inflatie a pasaricilor si piramidelor,ele devalorizandu-se,in final fiind accesibile oricarei clase sociale deci superioritatea nu are niciun sens,pentru ca aproape oricine isi poate cumpara obiectele respective.
Orice pusti de varsta mea se gandeste "bai da' ce tare e ala,e plin de nikii!!!",cam asa percep acest lucru persoane de la sfarsitul generatiei Y si cei din generatia Z,[cough]deci...suntem sortiti prostiei.
Am scris acest lucru in speranta ca cineva dintre cei care spun propozitia din ghilimele de mai sus sa spuna:"Ba' da' tipu' asta are ceva dreptate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu